Ласкаво просимо!
Ми раді вітати Вас на сторінці інформаційної системи «Єдиний міський реєстр актів
Харківської міської ради, міського голови та виконавчих органів ради»!
Єдиний міський реєстр актів Харківської міської ради - комп'ютерна інформаційона система в формі окремої компьютерної бази даних,у якій зберегається електронні копії текстів актів, що приймаються (видаються) Харківською міською радою, міським головою та виконавчими органами ради.
Порядок ведення Єдиного міського реєстру актів Харківської міської ради, міського голови та виконавчих органів ради затверджено розпорядженням Харківського міського голови № 614 від 27.03.2003 року.
Програмний комплекс "Єдиний міський реєстр актів Харківської міської ради, міського голови та виконавчих органів ради» допоможе вам зберегти найцінніше - час для роботи з інформацією, її пошуку і внесення даних.
Ми пропонуємо систему роботи з документами, яка допоможе вам:
- Порівнювати, аналізувати, створювати свою добірку і сортувати інформацію за допомогою комп'ютера, а не вручну;
- Переглядати документи з будь-якого комп'ютера, підключеного до Інтернет;
- Побачити зв'язки одного документа з іншими;
- Істотно скоротити час пошуку документів.
Для початку роботи в системі Вам необхідно зареєструватися і авторизуватися.
Уся корисна інформація по роботі з "Єдиним міським реєстром актів Харківської міської ради, міського голови та виконавчих органів ради" доступна в розділі Довідка.
Питання до розробників, а також наші координати доступні в розділі Контакти.
Приємної роботи!