Про систему
Програмний комплекс "Єдиний міський реєстр актів Харківської міської ради, міського голови та виконавчих органів ради" - це універсальна інформаційна система, побудована на сучасних веб-технологіях і призначена для оперативного доступу до електронних версій документів будь-яких типів.
Система орієнтована на рішення широкого спектру завдань, серед яких і забезпечення якісної інформаційної підтримки для співробітників організації будь-якого виду, і ефективна аналітична робота з наявним масивом документів, і швидкий пошук необхідної інформації.
Комплекс "Єдиний міський реєстр актів Харківської міської ради, міського голови та виконавчих органів ради" має потужний інструментарій для роботи з Вашими даними і логічно складається з трьох підсистем: підсистеми для роботи з документами (призначена для користувача частина), підсистеми для управління користувачами і документами, а також підсистеми для занесення документів (адміністративні частини). Кожна підсистема має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, забезпечена довідкою і оптимізована для виконання своїх функцій.
Підсистема для роботи з документами дозволяє:
- Проглянути будь-яку з існуючих редакцій документу;
- Створити свої особисті підбірки документів (інструмент "Портфелі");
- Відстежити зв'язки одного документу з іншими (можливість побудови графічних зв'язків);
- Дізнатися про нові надходження цікавлячи вас документів в систему;
- Ознайомитися з електронними копіями текстів документів;
- Здійснити пошук документу по його реквізитах;
- Здійснити пошук за текстом документу.
Підсистеми адміністрування дають можливість:
- Керувати списком зареєстрованих користувачів (права доступу, редагування профілю користувача і тому подібне);
- Вводити і редагувати документи різних типів;
- Управляти типізацією даних;
- Розміщувати додаткові і довідкові матеріали в системі.
Комплекс "Єдиний міський реєстр актів Харківської міської ради, міського голови та виконавчих органів ради" - це гнучке і сучасне рішення для управління інформаційним масивом Вашого підприємства.